- Született:
- 1955
- Tagság:
- Phd, habil
Paluska Valéria
közgazdász, szakközgazdász, a PTE címzetes egyetemi tanára.
- PDF | REZ |ENG
Elmúltak azok az idők, amikor a kultúramarketing szinte kizárólag a piaci keretek között működő, javarészt populáris kultúra területén létezett, és a főként állami vagy nonprofit szervezetekhez kötődő magaskultúrával csak ritkán talált egymásra. A tanulmányíró felidézi és értelmezi a „kultúra áru vagy nem áru” kérdéssel kapcsolatos fontosabb érveket és ellenérveket, arra emlékeztetve, hogy ezek még ma is sokszor elhangzanak a kultúra és a marketing viszonyáról.
Elmúltak azok az idők, amikor a kultúramarketing szinte kizárólag a piaci keretek között működő, javarészt populáris kultúra területén létezett, és a főként állami vagy nonprofit szervezetekhez kötődő magaskultúrával csak ritkán talált egymásra. A tanulmányíró felidézi és értelmezi a „kultúra áru vagy nem áru” kérdéssel kapcsolatos fontosabb érveket és ellenérveket, arra emlékeztetve, hogy ezek még ma is sokszor elhangzanak a kultúra és a marketing viszonyáról.
Paluska Valéria: Kultúramarketing - Magyar Művészet 24/4